fredag 24 januari 2014

Januarifokus?

Fredaaaaaaag! Skönt!
In med våren i huset! Snart så! 


Hur går det med januarifokus ni som har mål att nå? 
Mitt fokus är just nu sund kost ihop med den vanliga träningen. 
Minus 4.5 cm i midjan och dryga 3 kilo på vågen efter 2.5 veckor med strikt LCHF. 
Alla är olika men för mig funkar LCHF bra. Jag är pigg och mår bra i kroppen och det bästa är att jag orkar mycket mer. 
Jag kommer fortsätta köra på såhär strikt ett tag för att sen hitta vilken nivå som är långsiktigt bäst för mig för att stå still när jag nått dit jag vill. 
För mig är det viktigast att man känner sig bekväm i de kläder man vill bära sen är siffran på vågen sekundär. 

Nä nu tar vi helg!! Här i huset kör vi idag Svensson-klassikern tacos och när M kommer hit ska vi öppna en flaska vin. 

Trevlig helg!! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar