söndag 1 september 2013

Vikarierande småbarnsförälder och kärt återseende

Idag slog dom två fina tjejena upp sina blå kl 7,30. Mycket väl godkänt efter att båda två sovit 12 h utan nåt problem.
Att vara i lekparken redan 9.00 måste jag ändå säga var bra längesen om det ens hänt men det gick jättebra med med.
Takterna satt i och Emilia satt på höften medans jag stekte falukorv till lunch kl 11. haha det är typ då vi äter frukost.

Härligt dygn med fina tjejer . Välkomna till bonusmoster igen snart!







Tjejerna blev hämtade vid 13 och då höll grannen som mest på att byta duschkabin i badrummet.
Tänk att det finns då underbara gamla vänner som kommer och erbjuder sig hjälp när det krisar.
Dagens hjälte för mig!
Nu är badrummet fint igen. :-)

Jag tog 10 min för mig själv och åkte till Niklas med nytt snus och med blommor


innan jag åkte och hämtade Clara som inte var så sugen att umgås med sin pappa som kollade på fotboll :-P

Vi åkte direkt till Crille som idag för första gången på 2 veckor andades lite frisk luft.
Milon och Sofi kom med så vi hade en härlig fika ihop där kusinerna busade och vi fick prata med Christer i lite annan miljö än hans rum.
Härligt att se att han äntligen piggar på sig mer och mer :-)

Kärt återseende






Intensiv men rolig helg!
idag kommer jag nog somna gott! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar