torsdag 26 september 2013

Från soffan

Idag fyller M år och jag är kvar i Sth och jobbar härifrån resten av veckan så i morse gick jag upp 07 och köpte nybakat bröd och gjorde frukost innan det blev paket på sängen :-)


Jag jobbade sen fram till lunch då jag smet ner och testade solariumet precis här utanför. Fanns stå-solarium så höstbleka huden fick 12 min sol 



Direkt efteråt tog jag en lunchjoggingrunda med över Västerbron längs norr Mälarstrand över centralbron och så söder Mälarstrand tillbaka. Lätta ben först men fick håll och fick bryta 2 gånger och fick sen sista 2 km ont i höften igen. Riktig skitrunda idag!!! Hatar när det går dåligt men det enda positiva är att det brukar gå bra nästa runda då. 
Kallt som fan var det med. Brrr. Hade ändå långärmad och tunn löparjacka. Måste köpa varmare kläder.




Perfekt att ta en lunchpaus och hinna med lite motion när man jobbar från soffan. 

Har nu stängt ner datorn för idag och handlat hem lite förtugg och bubbel till ikväll.
Födelsedagsbarnet och jag ska äta på AG lite senare. Mysigt!!! 

Hepp från stela Lina i soffan 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar