söndag 29 september 2013

Hösthelg

Lördagen försvann fort men vi hann bla med lång frukost, bio, löpning och så filmkväll.

Vyn från vanliga rundan börjar nu bli lite mer höstig

Efter en lång dag, Film i soffan
Idag ringde klockan 7.30 och vi åkte ut till Lidingö för lilla Lidingöloppet. Det var riktigt kyligt på morgonen men så kom solen fram och det blev en riktigt skön fm.
Bra arrangerat och kul lopp att titta på även om vi knappt hann gå från start till mål innan dom var i mål.

Många barn :-)


Efter lunch och kaffe packade jag bilen och åkte mot Linköping efter nästan en vecka i Stockholm.

Innan jag åkte hem hälsade jag på Niklas grav och så storhandlades det för veckan med. 

Struktur även på graven är det när kontrollfreaken bestämmer
När jag kom hem hittade jag mamma och två av mina favvo-killar i soffan

Christer och Tarzan
 Mamma hade haft Milon idag och eftersom inte Christer är ok än passade han på att vila på min soffa sålänge.
Tarzan tackar ju aldrig nej till sällskap :-)

Nu är kylen full, tvättmaskinen har gått varm, sängar nybäddade och jag ska krypa ner i soffan med den rödhåriga tussen som väntar på att jag ska stänga ner datorn :-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar