fredag 20 september 2013

Frostig fredag

Höstens första frost på rutan mötte vi i morse vid 07 när vi skulle åka till skola och jobb.
Fan! Dax att börja använda garaget igen.

Morgonsol och dimma är iaf väldigt vackert. Jack försökte fota från bilen :-) 


På jobbet hann jag med en hel del innan besök hos naprapat och därefter lunch-spinning. 45 svettiga minuter var precis det jag behövde.
Jag gillar verkligen spinningen! Önskar jag hade tid för mer såna pass varje vecka .


I nyrenoverade omklädningsrummet fanns nu ett av mina favvo-schampo. Perfekt!!! 


På fredagar åker Jack buss till mitt jobb själv vid 15 och idag stannade Julia i Åtvid hos kompisar så Jack och jag åkte och hämtade Clara och så fick barnen bestämma middag. 
Mc Donalds blev det. Det va väldigt längesen! 
Vi var klara redan vid 18 och barnen lekte så bra så jag passade på att åka till Ikea och fixa lite ärenden.


Hann precis hem och hann även duscha innan idol.
Det gäller att ha tempo :-) 

Jacken tycker om att hjälpa mig fixa här hemma och när han såg att jag handlar lite till lilla toaletten åkte verktygen fram.
Jacks mål är att bli lika händig som Christer sa han idag. Sötis!! 


Nu är onepiece på och nu tar vi helg ni! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar