fredag 13 september 2013

Veckan som försvann

I vanlig ordning har veckan utan barnen varit precis knökfull.
Jag har inte varit hemma en enda kväll och det är tur att städerskan idag tar hand om mitt hus så det blir fint igen.

I onsdags körde jag och Lisa lunchträning . Spinning och core works. 2 expresspass på 30 in var.
Perfekt! 


Det blev sen jobb sent innan jag fick njuta några timmar hos Matilda på Skapa.


Den här gången la vi i lite rött i överhåret och lät slingorna i fält vara kvar. 
Klippte en rejäl bit med.
Skönt och jag är som vanligt väldigt nöjd! 

Torsdag var veckans vilodag från träning.
Då besökte jag för första gången i mitt liv en Naprapat, Göran Thorell.
Jag har lyckats få ischias men det hjälpte Göran mig med smidigt.
Jag fick beröm för hur jag tränar och vad jag gjort sista 2 v för att få det att läka ut själv. 
Löpning, spinning, core och balansövningar hjälper ofta men just den här gången krävdes det en hel del knäckande.
Återbesök på tisdag. 
Jag känner redan nu att det är mycket bättre. Skönt! 

Torsdagen innebar också konferens med jobbet 13-19 och därefter anslutande middag med underhållning.
Vi fick bl.a. Lyssna på Per Naraskin


God mat och trevlig underhållning.
Jag publicerar aldrig bilder på kollegor men Lisa är ett undantag så hon får visa lite från kvällen :-) 





Kl 23.30 åkte vi hemåt trötta efter en väldigt lång men rolig dag.

Idag blev det flötmat till lunch.
För det är vi värda!!! 


Efter en lång jobbvecka tar jag snart helg och sätter mig i bilen till Stockholm.

Trevlig helg allihop! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar