torsdag 7 juni 2012

Studenten: Till vår fina lillasyster

Ja i morrn ska hon stå där på flaket och skrika, vår fina lillasyster.

För mig var det 12 år sen jag tog studenten, med en liten Julia på 2 år hejjandes på mamma.


Studenten är en sån där härlig dag som man alltid har med sig i bagaget.
För min del började dagen 05,30 och slutade exakt 24 h senare då jag ramlade in i min och Johnnys hall med skorna i näven och ett stort leende på läpparna ( Jag minns dock att han inte var lika road av min uppenbarelse så dax  :-P )

Jag Juni 2000

Jag och  Camilla 2000


I morrn när det är Jennifers tur kommer vi stå där och heja och förmodligen gråta en skvätt för att det är så fint.


Vi kommer också tänka lite extra på Niklas som i morrn slipper trängas på stan och istället får den bästa platsen för att se lillasyster, första pakett från ovan.

Han kommer garanterat inta en bra plats på kalaset med och le stort när vi skrattar och har trevligt tillsammans.

Jennifer - Morgondagen kommer va en av de bästa i ditt liv.

Älskar dig!

PS: jag köper bubbel till utspringet!


Fina Jennifer














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar