söndag 3 juni 2012

Regn,blåst och fotboll


Idag startade jag dagen med löpning 4.75 km i blåst och småregn. Sådär mysigt..

hemma tog mina tre det lugnt hela fm...



Tills det va dax för fotbollsmatch i Sturefors. 
Blåsigt och svinkallt trots att vi letat fram varma kläder.

sädär glad lillasyster som fick mutas med kioskbesök


Men vädret spelade inte så stor roll för grabbarna var underbara på plan och vann med 7-2

Frusna tjejer



Jack hade satt ett eget mål på sin prestation och siktade på att göra 3 mål, vilket han klarade. han är målmedveten den där ungen :-)
Trogen publik. Mamma, Johnny och Crille

Seger-glada grabbar

Johnny tog sen med sig Julia och Jack hem då han på fredag åker utomlands igen och jag får hem barnen, så jag och Clara hade tjejkväll och åt toast i vardagsrummet framför tv:n.




ny vecka igen snart och den här veckan innefattar ju en röd dag mitt i. Lyx!!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar