söndag 17 juni 2012

och så lite Söndag..

Ikea var första anhalten idag och det var snabba puckar. Visste vad jag skulle ha och var klar på 10 min.
En ursäkt att gå in på Ikano och där hitta jag en fin tunika/ klänning mkt billigt. tackarrrr :-) 

Nästa stopp blev gymmet och det gick riktigt bra trots träningsvärk i hela kroppen efter gårdagens pass.
I morrn byter jag muskler och kör spinning..
Stel som fan idag. Stretcha lite mer vore nog nåt...

När jag ändå var i farten tog jag handling på vägen hem.

Bra skönt att hinna mycket på kort tid. Det gillar jag mycket!!! 

På em kom mamma och Crille och hjälpte mig fixa i ordning i Claras rum (man får passa på när hon är utomlands ) 
2 fulla säckar med skit ,lite nya gardiner och nya mattor så blev det lite fräschare :-)







Vid 18 var det dax att heja på Jacken, idag i Gottfridsberg.
Förlust med 9-8 men sjukt bra spel och 3 mål för Jack.
Stolt mamma :-)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar