tisdag 19 juni 2012

Lite lek med fastern

Igår när jag kom hem efter jobbet väntade den här snyggingen på mig i lekparken och fastern fick gunga, klättra på stenar och springa i kapp en liten stund innan farmorn som var barnvakt hade "lagat" pannkakor ( dvs värmt färdga i micron)




Kul med lite besök.

I morrn ska jag hämta lillprinsen på dagis och ha honom några timmar. Så mysigt!!!
Jag upplyste honom dock om att jag inte kommer servera färdiga pannkakor utan husmanskost, köttgryta och potatis :-)

Idag var jag uppe 05,30 och på gymmet 06,30- Sjukt trött och sjukt tungt med träningsvärk i varenda muskel vid starten.
Nu blir det vila från träning några dar då min älskade lilla busunge Clara kommit hem från Spanien och ska komma till mig några dar extra för lite mamma- dotter- mys -ikväll . Längtar!!!!

Har hunnit med tandläkaren idag med . 30 min och 1060 kr fattigare, men fick beröm för tänderna och att jag inte rökt på så länge syns med.
Måste bara säga att det fortfarande luktar sjukt gott när folk röker.
Det kommer jag alltid tycka.. mmmmmmmmmmmm

Hepp


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar