söndag 17 juni 2012

Lördag

I går vaknade jag till en regnig lördag och började dagen med ett pass på gymmet. Bästa starten!!!

Närjag kom hem, kom höggravida syster med Linnéa på besök.
Jättemysigt och kul att få leka lite med den lilla sötnosen.

Jag , Linnéa och Tarzan

Kissen var roligast

och han hade tålamod bra länge .. :-)

Anna behövde åka hem och fixa lite med hanteverkarna som renoverar för fullt där hemma så jag och Jack var barnvakt en stund.
När Linnéa tröttnat på katten och leksakerna och jag skulle steka pannkakor tog jag fram det säkra kortet: Diska. Det uppskattades mycket :-)




Efter lek och kaffe och en pratastund med Anna åkte Jack till Johnny och det blev det fix hemma och sen kina-mat och bubbel på altan och senare soffhäng med godis, mycket prat  och trevligt sällskap för mig

En bra Lördag!

I morse tog jag och Tarzan sovmorgon. Det behöver man ibland.. :-D




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar