onsdag 20 juni 2012

Äntligen hemma

Sol idag- Så underbart även om man den större delen av dagen sitter inne på minst sagt svalt kontor.

Igår kom hon äntligen hem den lilla blonda ungen.
Hon strålade precis lika mycket som solen gjort i Spanien.
Pannkakor var det hon saknat mest så det blev den lilla damens middag :-)



Idag när jag väckte Clara ropade hon: Jag vill inte gå upp, jag vill åka hem till Spanien.
Ha ha .

Hon fick välja kläder själv idag och då jäklar blev det färgglatt..



Idag hämtade jag 2 ungar på dagis. Clara och Milon.
Först fick de sympati-följa-med-mig til Lindex för lite shopping sen blev det lek och bus hela kvällen.

I centrum.. :-)


Milon flyger ha ha 





Bara en dag kvar innan lite ledigt igen.
Midsommar ska i år spenderas utan barn men med min fina fina vän Sissela och en hel del annat folk.
Ska bli väldigt väldigt kul.

Som vanligt kommer dock det största problemet vara: VAD ska man ha på sig???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar