söndag 29 april 2012

Storan-premiär

Veckans 5:e pass på gymmet blev ett spinningpass med kräkvarning. Shit va trötta vi var men skön start på dagen :-)
Frugan och jag åkte sen svettiga och heta till Tornby och köpte en grill till mig.
Eftersom jag är så duktig på att skruva ihop grejer ( sarkasm) så hjälpte fina frugan mig skruva och den enda jag behövde göra var att hålla en skruv :-D




Koncentrerad 

sällskapet


Ta-daaaa
Nu kan det grillas igen :-)

Fix och trix med smink och kläder och vid 16 åkte vi in till stan och stannade till på vägen till stan för intagade av matsäck ( dvs smirnhoff Ice och Jäger ) 
Grabbarna bjöd oxå på bubbel innan vi gick in till stan.

Kvällen spenderades sen på Storan och det va verkligen en lyckad kväll med härliga människor och massa gott och dricka och som vanligt en massa skratt.



Fördrink 

årets första rosé ( skandal att det dröjt så..)

Jag och fina frugan

<3

Sähär kan man äta mat.. ;-)

Middag :-)

Vissa var mer karlar än andra ;-)
frugan köpte Mosquito till oss


Dubbeltoa på tjejtoan= perfekt!!!!

och jag kontra med  min favvo-drink Strawberry- daiquiri

snyggot

och så ska det alltid spåra ut lite. Kul då, inte så kul idag. Precis som det ska va.

Tack för en skitkul kväll!

Idag mår jag oförtjänt bra. 
Nu är det dax å sätta fart :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar