söndag 1 april 2012

1:a April

Ute är det riktigt aprilväder och idag går vi in i April.
Älskar våren!! ( dock får gärna solen komma fram, är ju bortskämd med det nu jue ) 

Igår var det Lördag och klockan ringde tidigt och jag och Sissela åkte ner och körde morgon- spinning.
Skitbra pass!
Jag trängdes sen i ekholmen och fyllde snabbt en kundvagn full och åkte på vägen hem till Niklas och tände 4 ljus.


På kvällen åkte både bubbel och vin fram och det var dax för tjejkväll med god mat, massor skratt, och mycket prat.
Tack för en härlig kväll fina bruttorna!





Kvällen blev relativt tidig och vid 9 var jag oförtjänt pigg så det blev fullt ös direkt men shopping på Ikano och på stan, sen ett pass på gymmet med både löpning och styrka och sen en kaffe med Emma hemma hos Åsa.


Nu blir det en lugn kväll i soffan för att ladda batterierna inför en hektisk måndag på jobbet.
I morrn kväll får jag hem mina 3 finaste. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar