söndag 22 april 2012

Shoppingsöndag

Uppe skapligt tidigt i morse och tog en långpromme innan fix och mat och sen åkte jag och barnen till stan för lite shopping.
Dom små handlade lite leksaker och spel och Julia och jag shoppade varsin bikini.

Efter shopping åkte jag och Clara till Tanya för lite kaffe och lek.



Julia och jag roade oss i leksaksaffären


Shoppingsugna syskon 


Jag och Molly hängde och grimaser är kul..

oavsett om man är snart 2 eller 31..

pussmunnen måste vi öva mer på..

Mamma-mys

Kortspel i köket ( Helt otroligt att min dotter har så spikrakt hår när både jag, Julia och Jack är lockiga :-) )

Sötnos


Det dansades och röjdes


Tills vissa blev trötta :-)
I morrn åker mina 3 igen och det väntar en vecka full av jobb och träning och jag hoppas också hinna med mina underbara vänner.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar