tisdag 17 april 2012

Hetso

Efter en lång dag av analys av både min egen och mina nära kollegors personligheter och beteenden så kan jag konstatera att det har varit en jättebra och givande dag och jag har lärt mig mer om mina bra och mindre bra sidor och mina kollegors och jag tror att vi nu kommer kunna samarbeta ännu bättre.
Jag konstaterar också att, ja jag är ett Hetso som ett av mina ex brukade kalla mig :-)
Ibland tänder det liksom till och även om jag vet om det själv och försöker tämnka på det så blixtrar det till rejält ibland.

Tänkte på vägen hem på saker jag irriterar mig på i vardagen och kom då direkt på några sjukt oviktiga saker som jag alltid irriterar mig på i vardagen tex: 

  • Folk som står still när dom ska svänga med bilen ( hur svårt kan det va att svänga i högre hastighet än 5 km / h ?? 
  • När dom spelar den där jävla kråklåten med Timbaktu. ( heter han så? ) 
  • När det är en sån där liten plastflärp på den laktosfria filen och den går av så man får klippa upp filen.
  • Att dom tagit bort mina favvogodisar bland lösgodiset på ICA.
  • När kaffefiltret viker sig
  • När tvättmaskinen säger att tvätten ska ta 1.05 h och istället tar 1.25 fast den bara är halvfull. Varför???
och mycket mycket mer otroligt onödiga saker som man inte bör lägga sin energi på att ens hetsa upp sig på :-) men är man hetso så är man ;-) 



Dom där mörka med mint i- Vart ääääää ni???

Sen hatar jag när folk ljuger med.. Säg som det är så ordnar det sig alltid.
Enkelt!

Nu dom desperata hemmafruarna :-) !!!!!

1 kommentar:

  1. Du glömde när man ska öppna en Yoggi, och har en plasttråd tunn som ett hårstrå som ska lyfta hela locket, det går ALLTID av så får man göra hål med en kniv och kladdar ner fingrarna.

    Så äter du inte yoggi, lyllo dig.

    SvaraRadera