tisdag 24 april 2012

I backspegeln..

Måndag och tisdag kan sammanfattas med 2 ord: Jobb och träning.
Inget upplyftande...

Kollade arkivet på foton från förra årets April och 2011 var det uppenbarligen vår i vårt härliga land och jag ägnade mig bla åt detta:

simhallenhäng med Niklas och Milon

Party med bonussyster Anna och lillasyster Jennifer för att fira lillasysters 18- årsdag

Mycket dricka blev det..

Vin på altamn med min fina fruga :-)

Blondie på besök i Grebo

Jag hade fortfarande glasögon och den här dagen till ära var jag uppenbarligen nyfrissad .-) 

Glasspremiär i Sth

Och efterfest på balkongen 

Solning i Gistad med Jack och Julia 

Häng hos mamma i gammalkil

Fika med min fina bonussysterdotter

och fika hos fam Geewe . Fin brorson i vårsolen

Jag var i Lund och där var våren i full blom


5 årskontroll med Blondie.

och AW med härliga kollegor :-)

Ja det va en fin månad. :-)

Nu hoppas jag att helgen erbjuder lite ryssvärme så jag och bruttorna kan inviga uteserveringen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar