torsdag 19 januari 2012

Tjejsnack och kaos

Onsdagen startade med bodypump med Sissela och den va fan inte nådig. hade problem att sminka mig efteråt då armarna skakade så :-)

Efter att jag på mina ensamveckor börjar likna en erimit tog jag tag i mitt sociala liv och spenderade kvällen med sköna bruttor i Ekholmen.
Jag pratade sönder dom medans vi drack kaffe och Sissela blev sminkad av Helena. Sen var det fotodax. Frugan blev kanonsnygg!!!
En gaphals saknades men hon hade tydligen gjort en visit innan jag kom så jag får skylla mig själv att jag va så sen från jobbet :-)


Frugan i ett nötskal :-)


Till slut var till och med jag trött på min egen röst och jag cyklade hem i nån form av blaskig snö. 

I morse var träningsvärken inte nådig.. Jag stapplade till gymmet och fick gå första 2 km på löpbandet för jag hade så jäkla ont men sen blev det löpning.

Jobbdagen kan bara sammanfattas med ett ord: Kaos!
Dom här helt urflippade dagarna är det som ändå är charmen med det hela.,.. 
Det började med att all teknik låg nere, att hela företagets mobiler slutade fungera och att to-do-listan samtidigt lavinartat ökade men när jag åkte hem fungerade tekniken och även min iphone efter x antal timmar och mil i både min och en kollegas bil, till och från affären.. och en stor chokladkaka till IT chefen som avslut..
Dagens plus var: 2 bra möten där jag bjöd alla på semla i ett av dom. Gott!!!!!

Idag åkte jag i tid från jobbet och kom hem till ett nystädat hus med nybäddade sängar. Underbart!
Ikväll har mamma och jag varit i väg och som vanligt kommer vi hem nöjda. Tack för idag bästa mamma!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar