tisdag 17 januari 2012

Fokus

Den här veckan är det fokus mycket jobb och massor träning som gäller.
Igår åkte jag hemifrån 07,00 och kom hem 20,30. Det är bra långt dagar nu men träningen gör ju att man ändå blir pigg.
Jag lämnade barnen igår morse och sen väntade en lång jobbdag.
Jag börjar nu komma i fatt lite och hinner fokusera på det som tidigare prioriterats bort. Det är kul! Det finns mycket att jobba med och jag börjar se en bild av hur det ska se ut framåt. Kul!!

Gårdagens träning blev löpbandet 20 min följt av 60 min intensiv RPM ( spinning) . benen skakade rätt bra efter det monsterpasset.
Hann med 11 h vila innan nästa pass som startade 06,30 i morse och det  blev löpbandet följt av styrka.
I morgon ska jag och Sissela köra bodypump 06,45.





På torsdag kommer städerskan tillbaka efter en 5 veckors ledighet. Det ska bli så skönt att få hjälp med städningen igen. En onödig lyx tycker många men jag lägger gärna som pengarna på hjälp så jag kan göra annat samt spara min onda nacke.
Finns inget bättre än att komma hem till ett nystädat hus som luktar rent och nybäddade sängar. :-)

Dax å och packa ihop och logga ut .

Trevlig kväll!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar