lördag 21 januari 2012

Lördag

Startade lördagen med att hämta upp Sissela för några timmar på gymmet.
Vi startade med 1 h spinning följt av lite styrka och en halvtimme i solariet som avslutning.
Jag fick sen med mig Sissela som smakråd för ny fondvägg i köket. Hon gjorde ett riktigt bra jobb och hittade den här som förmodligen blir mitt val:


Jag fick sen sällskap till Niklas plats på kyrkogården.


När jag släppt av Sissela passade jag på att göra lite ärenden i Ekholmen. Eftersom jag va gemomsvett och osminkad mötte jag ju givetvis massa bekanta ansikten men det får man bjuda på :-)

Eftermiddagen har varit lugn med fix hemma och kvällen kommer fortsätta i samma lunk, i velorbrallorna i den sköna soffan och ikväll ska jag för första gången på länge äta lite godis. Jipppiiii :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar