söndag 8 januari 2012

Solig Söndag

Idag bytte jag ut gymmet för en dag mot en långpromenad på 1.5 h till Niklas plats på kyrkogården. Perfekt väder  med sol och lite snö.
Iphonekameran är inte den bästa men man ser iaf hur fint det va :-)





Har haft besök av fina frugan och det blev kaffe och soffhäng i varsitt hörn av den nya soffan.

Jag har också gjort en anmälan till min och resten av familjens idol , stöttespelare och personliga fastighetsskötare Crille som idag tillsammans med mamma kom och hjälpte mig ordna trasig kran till badkaret , uppsättning av brandvarnare och som spikade upp lite tänkvärda ord som legat och dammat inne i förrådet i 1½ år nu.. De fick passande nog sitta i dörrhålet mot hallen för att påminna oss om att varje dag är en förmån och att vi ska göra nåt bra av den.,
Tack Crille och mamma <3


Mina 2 stora kom hem från Sth och ville båda komma till mamma och det uppskattar mamman verkligen så nu har vi bara en liten blond unge som fattas.
Hon lämnas i morrn på mitt jobb vid lunch.

Nu ska jag ha tjejsnack med min fina dotter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar