tisdag 24 januari 2012

Idag var Jobb dagen så fullbokad att jsg knappt hann att andas mellan alla möten men jag kom framåt i mkt och är ändå nöjd med arbetsdagen.

Väl i Grebo för hämtning av Julia och Jack infann sig snart en lätt panik då ingen av dom fanns hemma hos Johnny avtalad tid..
Efter nästan 30 min letande och ringande hitta jag Jack i pulkabacken helt ovetande att han missat sin tid med över 30 min.
Fick även med mig Julia och Clara hämtades 20 min sent.
Slutet gott och alla barn på plats :-)

Ikväll har det packats hysteriskt. Till simskolan, till innebandyträning och till min jobbresa.
I morrn kväll börjar pusslandet och mina räddare i nöden är denna gång mamma, pappa och min fd svärfar Tom men även Jacks kompis mamma men nu så ska allt klaffa. :-).

Nu sängen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar