måndag 17 februari 2014

Ett totalt ointresse

Eftersom jag inte älskar sport ( ja M konstaterade igår att det är katastrof att jag är så ointresserad ) så jag jag mig ut på en promenad runt årstaviken medans M satt och skrek åt tv:n.

När jag kom tillbaka ville han med ut på en runda och då är det klart man hänger på. 


1.2 mil i vinterkängor var tungt och idag värker benhinnorna rätt bra men det var väldigt bra med massor frisk (?) luft innan bilresan hem igår. 
Var precis rosig och matt och somnade framför en film igår kväll.

Här i Linköping kör vi sportlov och med en hel del pusslande har vi ordnat så Clara är ledig alla dagar utom idag. 

I natt ska hon sova hos moster Jennifer och morfar och Eva. Det ser hon fram emot. 
Dom två stora barnen får jag nog fånga in med hov för att få träffa nu när det är lov.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar