måndag 10 februari 2014

Att skaffa sig en bra dag

Ibland är väntan på en tuff dag värre än att uppleva den.
Jag har haft några tuffa dagar med kort stubin och tungt sinne men idag kändes det mycket bättre och jag lyckades göra Niklas dag till en bra dag. 
Sorg är så märkligt för man vet aldrig hur man reagerar från gång till gång när det kommer en högtid men jag har lärt mig att det bara är att låta allt komma och sen spotta upp sig och ta nya tag.

Det är precis som med träning. Har man haft en riktigt jävla skitpass så blir nästan alltid nästa pass ett bra pass. 
Jag hade ett tungt joggingpass i lördags men idag kom jag taggad efter en bra dag på jobbet till gymmet och efter 4 km intervaller på löpbandet körde jag 45 min styrka med fokus på bål med mycket balansövningar, sen mycket armar och rygg. 
Ett riktigt bra pass och massa energi! 

inget filter kan dölja att man är sitt blekaste jag just nu,,,

Jag gillar att jobba med kettleballs och det går att göra så mycket med dom. 
Idag användes många av dom här. 


Efter gym och handling hämtades det paket från favvoaffären MM sport bl.a. Min favvo-bar.


Och deras nya nötter med choklad. 
Nu är förrådet fyllt för ett bra tag ! 


Ikväll blir det sängen tidigt. Spinning 06.30 i morrn. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar