torsdag 15 augusti 2013

Grönt är skönt

Morgonträning är en bra start på en riktigt intensiv dag.

Morgonens bästa var ändå när jag utanför gymmet av en slump stötte på min minsta dotter och fick en stoooooor kram  innan hon åkte iväg till den första skoldagen i 1:an.


Lämnade jobbet 17.20 och va så trött att jag hade lust att lägga mig och sova men så dök det upp lite kläder och då blev man plötsligt pigg igen :-) 

Lite guld piggar upp


Och mysbyxor kan man aldrig få för många av. Är dom på rea blir man ännu lyckligare. Då tjänar man ju på att shoppa ;-)

Jag har bott i Ekholmen i nästan hela mitt liv men jag har tydligen missat att det finns en dammsugare på macken nära mig. Bra skit! 
Gotlandssanden är numera borta och bilen renare än innan invändigt 


Och blank utvändigt efter tvätt 



I morrn ska det såklart jobbas men efter det tar jag den nytvättade bilen och hämtar Emma och åker mot Stockholm över helgen . 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar