fredag 30 augusti 2013

Glossybox

Sen några månader tillbaka prenumererar jag på Glossybox.
Ett perfekt sätt att få testa nya produkter och man hittar lätt nya favoriter.



Det här fick jag i min den här gången. Jag har bara hunnit testa parfymen och den luktade jättegott och kommer absolut att inhandlas :-) 

Igår åts det middag på Ailoi med världens bästa mamma! 


Jag tog favoriterna dadlar, kyckling och serranoskinka. :-) 

Nu börjar det redan bli mörkt på kvällarna  ni. 
Jag tog en joggingrunda vid 21 och det va riktigt mörkt.
Fan! Jag älskar verkligen ljuset. 
Tur hösten har andra fördelar i naturen. Ska bli härligt att springa i färgglada löv.

Idag var jag hos tandläkaren 7.30. Bra med tidiga tider.
Fick MVG på allt. Inte ens tandsten nu när man inte röker längre. Skönt och relativt billigt med :-).

Innan den här dagen är slut ska jag förutom jobba hinna köra ett spinningpass, hälsa på Crille och sen gå på inflyttningsfest med brudarna. 
Bra start på helgen!!! 

I morrn kör jag på i samma tempo och börjar med fotbollscup med Jack  innan jag ska va barnvakt åt mina systerdöttrar.
Ska bli kul att damma av småbarnskunskaperna. 
De gamla takterna sitter nog i :-) 

Visst finns det fina visdomsord nu.
Den här tavlan ska nog inhandlas . Fin: 


Trevlig helg på er!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar