onsdag 28 augusti 2013

God mat i mängder

Herregud vad det  ätits ute idag.
Tur jag började dagen med en långpromenad 06-07.
Visst är det fortfarande otroligt vackra morgnar?
Man vill inte att dom ska ta slut ..


Långlunch idag på stångs då en chef i mitt gäng går i pension och vi firade henne på lunchen med presenter och god mat 



Härligt att ha ån som lunchvy.

Sen efter möten hela em tog jag med mitt gäng gruppchefer och TM-chef  på mat och vin på stan.
Otroligt gott och alltid trevligt att få tid att prata i kapp efter jobbet med.
Jag åt lamm. Åh va gott det är! 


Nu -landad hemma.
Dax att planera morgondagen som även den är fullspäckad :-) 

Veckorna försvinner fort. 
Planeringsfreak som jag är så är jag redan inne och nosar på nov-dec planeringsmässigt.
Här och nu ska det va. Jag vet! :-P 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar