söndag 23 juni 2013

Resten av helgen

blev en relativt lugn historia.
Jag och lämnade Clara hos Macke vid 13 och fick sen sällskap från Stockholm lagom till lunch.
Midsommarrester funka bra :-)

Även om solen lös med sin frånvaro måste man ju se lite av Linköping när man har besök så det fick bli ett molnigt Bergs slussar och efter en promenad där glass.



Handling och ett gäng filmer och midsommardagen bjöd på underbar mat och dryck, godis och film. Alldeles lagom!


På söndagar får man sova länge och det lyckades jag faktiskt med idag.
Långpromnad och sen  lunch på ett stendött Linköping City och så en Gokaffe såklart!



Söndagskvällen spenderade jag såhär:


AJ FAN va ont jag har i kroppen nu. Jävla tvättstugeas- Jag hatar dig!!!!
Att måla med fläkten på var som att måla i tropisk hetta. Svetten rann rätt fint och jag tömde 2 vattenflaskor.

Tak målat och väggar målade. CHECK!

Taket målat

och 2.5 h senare - även väggarna
Nu fattas bara nytt golv men det ordnar hantverkarna om drygt 1 vecka.
Fram tills dess fortsätter fläkten värma upp hela undervåningen i huset :-P

NU tar jag söndagkväll framför gårdagens film nr 3 som inte hann ses.

Trevlig söndag på er.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar