söndag 9 juni 2013

Helgen del 2

Inte konstigt jag är trött idag.
Jag var nog lite optimistisk när jag planerade v 23 men det har ju faktiskt gått riktigt bra.
Mån- tisdag: Konferens med jobbet. AW med jobbet onsdag, Tors- lörd:  Sth och Lördag kväll middag med systrarna.
Idag är det en lugn dag! DET behövs!!

Julia och Jack kom igår kväll då Johnny åkt till Turkiet men eftersom jag skulle träffa Anna och Jennifer ville Jack åka till mormor och Jullan hon ville va hemma själv.
Det är ju helt ok när man är 15 år. :-)

Hade en jättefin och kul kväll med systrarna och Bella.
Det blev mat på Aioli och sen Sangria på Storan innan jag och Anna åkte bussen hem vid midnatt hem till Julia.
20 åringarna hängde i ett tag till dom. :-)

Fördrink hos Anna

Bella damma av det gamla minnet Diamant. Herregud va äckligt det va :-P

Tanterna 

Sangria på Aioli

Griph ggr 2

Mer Sangria

Kul att fotas med dom där tänkte nog Bella ;-)

Bästa bilden på Anna


Mkt god. Kommer absolut drickas igen

Ok EN seriös bild då

Och på alla tre. <3
Skönt att va hemma tidigt och skönt att få sova länge.
jag och Julia sov till 10 och jag startade sen dagen med långpromenad ihop med Emma.

Jullan följde sen med mig och storhandlade,, tvättade bilen och va på kyrkogården hos Niklas.

När mamma kom med Jack tvingade hon med mig dit igen för att planera om alla blommor. herregud- det brukar ta ett tag och tära på tålamodet men det gick faktiskt riktigt bra.
Hon fick som hon ville och jag passade på att köpa nya blommor till alla mina krukor och bytte allt i em.


Sen kom pappa förbi med den här sötnosen som ville hälsa på fastern. Det gjorde fastern väldigt glad :-)
Milon utklassa alla i Wii :-) Duktig kille!



Nu ska jag gäöra som jack och Tarzan: Lägga mig på soffan några timmar.
DET är jag fan värd.

Snart en något lugnare v 24 som bland annat kommer innehålla tre skolavslutningar :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar