onsdag 12 juni 2013

Mitt i veckan

Den här stolta ungen har börjat gå till morgonfritids själv.
Så duktig!!!


Jobbdagen var även idag väldigt intensiv. Det märks att semestern är nära nu och mycket ska hinnas med. Bara och kavla upp och öka tempot.

På lunchen kastade jag och Lisa i oss varsin sallad för att hinna leta skor.
Det var JAG som behövde skor men gissa vem som kom ut med en påse från varje affär.. Inte jag iaf :-P
Jag har fullt med klackskor men behövde ballerina och till slut hittade även jag 2 par :-)

Söta döskallar

och enkla sköna svarta. Bra  att ha!

Efter jobb kom Christer förbi och vi åkte till Jacks fotboll i Grebo.
Vinst mot Linghem med 6-4. Grabbarna är heta nu!!!!
Jack leder skytteligan med 14 mål på 6 matcher. :-)


Clara hängde på Christer 100% av tiden


Vinnarna!!!

Ny träningströja :-)
 Idag hämtade jag ut min nya beställning från LCHF butiken i Malmö.
Ska testa pajmix och deras tortilla/ pizzamix.
Mandelmjöl behövs till bak.
Tar bara 1-2 dagar att få hem leveransen. Smidigt!




Nu ska vi ladda inför årets första skolavslutningar. I morrn är det Julia och Jacks tur.
Clara får vänta tills fredag.
Ibland är det körigt med 3 barn på 3 olika skolor.. Minst sagt.  :-)
Speciellt när Johnny varit utomlands de senaste 2 åren på just den dagen.

Trevlig kväll på er


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar