tisdag 25 juni 2013

En egen liten klippning

Sista jobbveckan innan semestern och det är mycket som ska hinnas med.
Julia är kvar hos Johnny för att umgås med kompisar men jag har Jack och Clara här :-)

Härligt med ljusa kvällar


Christer kom förbi igår och hjälpte mig skruva upp hyllorna i tvättstugan och putsa upp diskbänken från tvättstugan.


sommar och varm asfalt i väntan på Jack

Tjejerna är ute sent och leker.

Idag åkte vi först till Flugger och valde lite tapeter till Jack sen till Ikea för lite shopping efter jobbet

barnen fick välja nya blommor till sina rum med. :-)
 Middagen fick barnen välja.. Max var dom båda överens om :-)


och jag gillar verkligen deras sallad
 Min lilla blonda hade testat att klippa sig själv idag på fritids..Mamman blev sisådär glad  :-P

Farmor ska hjälpa oss klippa till det lite nästa vecka. Fram tills dess får det bli tofs.
Jäkla unge!



Tur det inte blev värre ändå :-)

Nu väntar några fullspäckade dagar innan vi på fredag lunch åker till Oskarshamn på fotbollscup med Jack.
Ser jag verkligen fram emot.
Jag och Clara ska bo på hotell och njuta lite mellan matcherna.

Trevlig kväll på er !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar