fredag 21 juni 2013

Midsommar i himlen

Alla dagar är du saknad älskade lillebror men vissa stunder är det mer tomt än andra utan dig.
Högtider är ju såna dagar.

Midsommar 2010 var en underbar dag som ganska impulsivt blev en sjukt lyckad dag och natt med massor vänner och många gapskratt.
En dag och ett minne av dig vi alla kommer ha med oss för alltid :-)
På din FB -minnessida ligger det här albumet som minne av just den dagen.


Högtider kommer och högtider går.
Man lär sig för varje högtid att leva på som vanligt med saknaden ständigt där inne.

Min midsommar i år kommer firas med ett av mina barn, med en av mina fina vänner, med min mamma och med min Christer.
Det kommer bli en fin dag och vi kommer tillsammans börja med att åka upp till din grav och sätta lite fina midsommarblommor.

Niklas- ha en underbar midsommar i himlen så ser jag till att vi här nere får en lika underbar dag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar