söndag 2 september 2012

Winnerbäck

Lördagen startades med Spinning, lite sol och shopping och fortsatte sen efter dusch hem till Helena för smink och fix ihop med varsitt glas rosé.



Vi fortsatte sen vår cykeltur till Åsa och Kitte där det serverades bubbel på framsidan 



Nästa vätskestopp blev Johans "Lasse-fest" där vi fortsatte att njuta av solen som lyst med sin frånvaro så länge men även av vin och snittar och nya bekantskaper som alla var riktigt härliga människor

balkonghäng i Vidingsjö

Värden






Fru Åkerberg testar stövlarna

och testar vin,,

och hennes äkta hälft hänger på 

Stockholmarna trodde på regn och var ordentligt förberedda ;-)

och där gav vi oss iväg på Lasse.. Laddade..

ja, hon med..


snyggingar i mörkret




Efterfesten började tidigt

och då dansades det..

och skrattades

olika dansstilar..
 Oklart varför, men vi åkte sen vid 02- hugget hem till Åsa och Kitte för efterfest nr 2.
Jag tror det var piggelindrinkarna som drog för vissa. Jag höll mig till enbart glassen.


ja..ingen kommentar


Framåt 03.30 åkte ramarna fram





Lika kul varje gång ..  :-)

Vid 04 gav vi upp.
Tack allihop för en skitkul kväll :-D

Idag har man inte gjort mer än vad man måste.
Vi skulle åkt på fotboll vid lunch men Jacks astma var fortfarande inte bra efter hans vecka i sängen så han hoppade fotbollen och jag fick då istället hit först Emma på kaffe och sen  Mamma, Christer och Milon.
Christer rensade avlopp och klippte gräs, Mamma storhandlade och jag och Milon kollade på film.
Rättvist tycker jag ;-) Jag brukar aldrig slöa ju :-)


Fastermys


Milon är fotograf och fastern naturell


5 kommentarer:

  1. Va fint !
    Bra kort och tack själv för en ashärlig kväll <3
    Så kul det var!

    kram

    SvaraRadera
  2. Hahahaha Åsa.... Jo vi träffade henne. Glad tjej kan vi ju säga :D

    SvaraRadera
  3. ha ha glömde hon säga, sötnosen :-)
    Synd att vi inte sprang på varann. Puss å hångel

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jo det var ju ytterst märkligt att hon inte komihåg det. Doh... Tyckte jag var lite onykter ;) Pöss i ljumsken =)

      Radera