onsdag 26 september 2012

Ajjjjjjjjjjjjjjjjjj

Upp 05.30 och idag byttes spinningsadeln mot löpbandet och därefter styrka.
Sjukt trött men det är verkligen värt det att ha gjort dagens motion innan jobbet.

I min arbetsvardag är snabba puckar och väldigt intensiva dagar inte ett tillfälligt tillstånd utan ett konstant sådant.
Idag var inget undantag men idag hade jag flera möten som gav otroligt mycket.
Som chef i en stor organisation kan man ibland känna att man bara släcker eldar hela tiden, men idag kom jag framåt på flera sätt, men stora kliv.
Ett jättepussel är snart lagt och det ska bli så kul när vi är klara på riktigt.
Lite jobb - det hör inte till vanligheterna här inne :-)

Kl 16 skulle jag åka och hämta Clara och ha henne tills i morrn åt Macke.
Tur att kontrollfreaket ( moi ) har allt inlagt i telefonen så man inte missar nåt ..


Jag och Clara gjorde lite ärenden i spöregnet och lagom tills vi ätit middag, planerade att bada och alla Claras käder hon hade med låg i tvättmaskinen , kom vi på att jag glömt köpa frukt.,,

Fick ta fram Jacks gamla kläder till Clara och bege oss till affären vid 19.
Tyckte Blondie var jättekul och konstaterade coolt att Jacks gamla skinnjacka kunde hon lika gärna ta över nu :-)



Jaha ja nu måste jag beklaga mig lite med.
Jag vet att det är självförvållat, och jag betalar dyra pengar för det, men FY FAN VA ONT DET GÖR att laserbehandla bort tatueringar.
Jag gjorde omgång 2 av ? igår och första gången hade jag "bara" jävligt ont.
Nu vaknade jag och var riktigt svullen och hela skuldran pulserade. Har fått brännblåsor och det svider och värker fan.
Kroppen jobbar som fan med att bli av med färgen och det är en smärtsam process.
Det är en del av läkningen så bara och bita ihop ( det blir ju bättre om några dar ) och se glad ut.
( men ajjjjj )



om några månader, ett minne blott

Nu ska väska packas för i morrn efter jobb ska jag iväg på äventyr ett dygn.


1 kommentar:

  1. Det ser inte så skönt ut !Fy..
    Hoppas det blir kul och kör försiktigt i regnet så ses vi på freda'.
    Kram

    SvaraRadera