fredag 21 september 2012

Solen bryter fram

Det här inlägget har legat och vilar klart att publiceras länge då jag inte lyckas få ner låten i rätt format-

Den 11 Januari fick jag ett mail från min fina vän Carro.
Hon hade läst min blogg och berörts av mitt sorgarbete och undrade om hon  med den som stöd fick skriva en låt om Niklas.
För mig var det verkligen en ära och jag sa självklart ja.

Det var ingen lätt uppgift att läsa alla inlägg och fånga känslan av sorg men ändå hoppfullhet och glädje av att få ha levt ett liv med Niklas, men Carro klarade det galant och låten var klar till den 11/8- Ett år efter Niklas död.

Carros vänner spelade och sjöng in låten och jag har den nu på min dator, men har inte riktigt varit redo att dela den med andra, men nu är det dax :-)

Tack Carro för att du är min vän och för att du skrev den här fina låten till världens finaste lillebror.

Jag lyckas inte ladda upp den här så gå gärna in och kika på vår sida på facebook som heter Vila i frid älskade Niklas Griph där Carro lagt upp låten eller klicka här:


Vila i Frid älskade Niklas Griph















2 kommentarer:

  1. Pussilull! Jag har fina vänner i Grebo, men just dessa fina själar är inte därifrån, men det spelar ingen roll :)
    Det är ngt strul med blogger, jag lyckas inte heller få upp den via blogg, men fejjan klarade ta den. Ja, nu var det dax att dela, jag kände på mej att du tyckte så ;) KRAM!!

    SvaraRadera
  2. Så otroligt vackert! Kram

    SvaraRadera