tisdag 18 september 2012

Dom där köttbullarna

Och där försvann tisdagen lika fort som den kom.


Familjens segaste på morgnarna är alltid ute i sista stund :-)


 Möte med ledningsgruppen hela dagen och jag fick smita en halvtimme innan slut för att hinna hämta Jack och Clara.
Julia är kvar hos Johnny idag då hon går på konfirmationsläsning på tisdagskvällarna i Åtvidaberg
( stooooooor tjej,, )

Kvällen försvann fort men jag hann med en promenad mellan middag och packning av barnens gympaväskor och skogen-matsäckar.
Idag lagades det Niklas favvorätt: Köttbullar, potatis och brunsås.
När jag rullar köttbullarna tänker jag alltid på hur han brukade sitta och smaska i sig köttbullarna och sen ta fingret som hjälp att få i sig precis all sås.
Jag hoppas han satt där och log åt mig även idag <3


Pack-åsnan moi 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar