söndag 30 september 2012

Backspegeln igen

Man ska titta framåt och inte så mycket bakåt- och det är nåt jag använder mig ofta av , men ibland måste man få tillåta sig själv att titta i backspegeln.

I morse gjorde jag det och de här sista dagarna som gått var förra året väldigt speciellt.
Under den veckan för exakt ett år sen hann jag laserbehandla mina ögon, jordfästa min bror och samtidigt sluta röka och jag hann också fylla 31 år och fira den första födelsedagen utan Niklas.

Ögonen mår toppen och synen perfekt! Vilken grej man kan göra.
Glasögonen saknar jag inte.
Cigaretterna har jag inte rört. Jag har fixat 1 år av total rökfrihet. Skönt! Ångrar inte en sekund att jag slutade.
Niklas- Ja honom saknar jag i varje andetag och det är fortfarande obeskrivligt tomt utan min lillebror.
I morrn när jag fyller kommer det vara extra tomt utan Niklas samtal och på Lördag när vi ska fira mig kommer en stol stå tom.
Så kommer det alltid vara, men jag kommer också alltid vara extra tacksam för dom jag har kvar.

Lite nostalgitripp i bildform


glasögonen,,
nyopererad

Det värsta en förälder kan göra. begrava sitt barn







2 dygn efter laserbehandlingen. Osminkad nybliven 31 åring.

Hos Niklas


Julia, Linnéa och Jennifer


<3


Ny höst, ny månad och nya utmaningar och spännande saker väntas framåt.
Ta hand om er !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar