fredag 13 juli 2012

Utan han där uppe

Fredag och vi är hemma igen efter 3 dagar på Tättö.
Vi har haft det helt underbart och att få umgås med hela familjen , både mamma och Crille, Milon, Pappa, Eva och Jennifer är så härligt.
Vi saknade Anna, Erik och Linnéa som behövde hålla sig på hemmaplan iom att bebis nr 2 kommer när som helst men vi saknade också han som stod mig närmast.. Lillebror.

Sen 2002 har vi firat semestrarna ihop, på olika sätt i olika städer men alltid med mamma och Christer.
Sommaren 2009 hade Niklas precis separerat så på resan till La landia i Danmark fick Henke följa med påi Sofis ställe.
Året därefter hade även jag och Macke separerat så när Niklas och jag sommaren 2010 satt på trappen till vår hyrda villa på Öland och pratade sa vi att det kan ju iallafall inte bli värre än det här..och så skrattade vi.
Men det kunde det.. för i år är han inte med alls..
För första gången har jag åkt iväg på en semesterresa med familjen utan Niklas.
Tufft- men vi klarade allihop! Vi har haft det jättebra och när jag på kvällarna suttit själv på altan med en otrolig solnedgång precis framför mig är jag säker på att han var med oss.

Tack allihop för 3 jättehärliga dagar!



Tjejerna drog igår till Västervik för lite shopping och lunchade på Harrys


En 5 km-runda löpning med den här utsikten roade jag mig med igår em,

Moster-bus

Bästa mamma och Crille. vet inte vad jag skulle göra utan dom.

Julia

Julia och moster Jennifer

Pappa

Hela gänget på restaurangen igår kväll

mammagrisen Clara


Stora syskonen Griph

och lillasystern åt pannkakor

Milon och fastern kolla in bryggan

vacker kväll

Framåt 21-hugget kom det en skur

Hasse-bus

och morfarn hämta parasollen

och var också första parasoll-hållare

när jag la mig var havet spegelblankt och regnet var som bortblåst.
Idag sken solen och frukost intogs ute

Fin brorson :-)

Lagom till att jag städat ut stugan och packat bilen full byttes solen till det här

barnen och Stefanie la sig i morfars säng och kolla film

sen blev det lunch och kaffe

osminkade systrar <3

Efter lunch och kaffe rullade vi hem till regninga Linköping.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar