fredag 6 juli 2012

Saknad i allt jag gör

Inte en sekund går det utan att jag saknar honom, min älskade bror.

Om bara några timmar loggar jag ur från datorn och går på semester, och nu väntar sen första sommaren utan Niklas.
Att han inte finns är fortfarande svårt att förstå.



Jag saknar honom i publiken på Jacks matcher..

på nöjesfälten..

på uteserveringarna..

på fotbollsplan

jag saknar att sitta och prata på balkongen medans hans kedjerökte

alla dagar hos mamma på landet

fester med dom vi båda gillade 

Stureforsbadet..

semesterresorna till Öland

där det åmades framför spegeln

Han fattas på fördelsedagarna 

i vardagen

på semestern

Alltid fattas det en..

smaskandes brevid

Så fin!!!

Saknad i allt jag gör..

Ikväll skålar vi in semestern brorsan. Älskar dig!


2 kommentarer: