onsdag 25 juli 2012

Mer sol ( och så lite moln)

Uppe skapligt idag med för en heldag hos mamma och Christer.
Vi hann med några timmar med sol innan molntäcket allan intog gammalkil, men det var varmt och jag satt ändå i bikini endast hela dan :-)

Grannarna bor utomlands så vi fick låna poolen idag. Underbart!

Vild unge 

Vissa tog det lite mer lugnt i början

Med bästa crille


sen blev det ett himla plaskande och simmande


Blondie är helt orädd och hoppade i trots att det är djupt

Lite paus och dusch

och så kom även jag i :-)


Milon med kusinerna på studsmattan

Finingar

Tagen på bar gärning. Dom tjuvnyps lite dom där kusinerna men så är dom bästisar i nästa stund




Nu på kvällen är jag och Jack själva då Julia är kvar hos Ebba och Clara är hos mormor.
Vi har haft pizzamys och nu badas det med grannen på baksidan.
Skönt med en lugn kväll mitt i veckan.



I morrn åker jag med Jack till Bullerby cup i Vimmerby.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar