måndag 9 juli 2012

4- barnsmamma..

kommer jag aldrig bli. 3 stycken är alldeles lagom, men att få låna mina syskonbarn ibland gillar jag väldigt mycket :-)

Idag lånade jag Linnéa av Anna som är höggravid och hemma och väntar på att värkarna ska starta.

Skumt väder bjöds det på.. jag har bytt kläder 3 ggr idag :-S.

Man kommer snabbt ifrån det där med fasta lunchtider och sovning mitt på dan men vi klarade det galant Linnéa och jag ( och mina härliga barn såklart)

Fina unge

Julia och Linnéa

Vi hann med utelek på baksidan..

En promenad till blomstertorget..

Häng vid hästar och fåren i Ullstämma

Titt så vacker hon är den där ungen

och busig :-)

Kan själv såklart

Efter mellis hann vi oxå med lekaprkshäng

med Clara


och sen var det dax att gå hem till mamma igen .
Tack för idag fina unge!!!

Här packas det nu för fullt.
Onsdag morgon åker vi ner till Tättö och kontrollfreaket måste ju starta i god tid. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar