söndag 15 juli 2012

Kalas nr 2

På fredag fyllen min stora fina tjej 14 år och då kommer ett eget inlägg till henne men idag smygstartade vi firandet med släkten och det blev paket , smörgåstårta och jordgubbstårta i vanlig ordning när Julia fyller.

Bildbbomb från idag..

Skönsång och paket på morgonen

Min jordgubbstårta

Söt lillasyster

syskonen speglar sig :-)

Idag blev det rosa för mig

ha ha

Anna och Linnéa. Nu är det nära till bebis kommer ut

Släkten <3

Linnéa

Mina tre hugger in på smörgåstårtorna

Fina födelsedagsbarnet



Kusinlek på baksidan

14 ljus 

och tarzan är givetvis framme när det vankas kalas.





Tack för idag underbara familjen.

Nu har alla barn åkt och huset är precis knäpptyst.
I morrn börjar min andra semestervecka och då ska jag, Clara och Macke till eskilstuna och parken Zoo.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar