söndag 27 maj 2012

Till världens bästa mamma

Idag är det mors dag och därför vill jag tillägna ett inlägg till världens bästa mamma.

Om jag har fått min pappas humör så har jag garanterat fått min envishet av min mamma.
Mamma är mjuk och varm och otroligt envis i en härlig kombination.
Hon är omtänksam och generös och hon har ett otroligt stort hjärta..
Hon lagar alltid för mycket mat, ( så Christer får äta rester i flera dar )  hon älskar paket, och hon har stenkoll på vädret varje timme och hon ler massor!

Hon har i alla år ställt upp för mig och Niklas och när det har varit tufft har hon aldrig gett upp utan tagit nya tag och kört på.

Min mamma har fått stå ut med otroligt mycket precis som alla andra mammor,med barn som vuxit upp, men min mamma har också gått igenom det värsta man kan göra, att mista sitt barn.
Mitt i denna ofantliga sorg har hon ändå tröstat och hjälpt så många andra.

Jag kommer inte under en livstid hinna ge tillbaka så mycket som mamma gjort för mig men jag kommer fortsätta försöka,

Du är väldens bästa mamma, mormor och farmor.

Idag blir det rabarberpaj mamma.

Ha en underbar Mors-dag <3


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar