torsdag 24 maj 2012

Mer nytt

blev det igår och nu inte fysiska saker, utan det var frillan som fick sig en omgång efter gym och jobbet.

Jag tycker om när det syns rejält när man varit hos frissan och har testat mycket olika.
Nu var slingorna fisiga så jag och Maria gjorde en helomvänding och bytta det varma mot mer kallt och 3 h senare blev det brunt, mörkbrunt med lite lila i, och rejält uppljusade slingor i en härlig blandning resultatet :-)
Gillart skarpt! 

nöd-lösnings- middag ( humöret dippar med hungern)




Imorse bytte jag gym mot 50 min promenad 05.30 istället. Skön start på dagen! 
På jobbet kom Corren och intervjuade mig på jobbet så på Lördag eller måndag ska artikeln publiceras.
Fotografen fotade mig och Anneli väldigt många gånger så jag hoppas vi fastna på nåt kort iaf och att många läser artikeln.

I em var det dagisfest på Claras dagis. Korvgrillning, picnic och sång. Så fina! 

Dagisungen

<3

Far och dotter ( syns ju inte alls.. :-S )

Familjen G. Milon Mathias och Sofie <3


mor och dotter :-)


Nu blir det en promenad till, den här gången med min fina fruga och ikväll blir det ett besök hos Niklas på kyrkogården.

I morrn är det fredag och då ska det After Workas med fina bruttor. Längtar!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar