söndag 20 maj 2012

Mitt i söndagen..

Igår startade jag dagen med långpromme i vanlig ordning sen hade jag mamma, Crille och Milon här.
Vi käka mat, fikade och hejjade sen på Jack när Grebo mötte HBK i Glyttinge.
Sol, blåst  och stor förluft men grabbarna kämpade på och Jacken fick in ett mål och gjorde sin fina segergest till Niklas.
Nya tag nästa vecka då det är dax för match igen.








På kvällen tog jag fram grillen och sen blev det mys med Clara och Jack då Jullan sov hos en kompis






Idag blev det återigen en långpromenad på morgonen efter en välbehövlig sovmorgon och sen har dagen hittills spenderats med ogräsrens, städ av altan, städ inne, en tripp till Grebo och till blomsterlandet och nu ska det planeteras blommor.

Snart ny fullspäckad vecka där jag förutom  jonbb och träning ska hinna med en resa till Ullared, korvgrillning på dagis, ett frisörbesök, AW med fina flickor och en hel del annat kul,

Trevlig söndag på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar