fredag 11 maj 2012

Teambuilding

Senaste dagarna har spenderats med mitt managementgäng gäng på Nääs kursgård.

Vi har hunnit med massor, varit kreativa och fått fram en massa bra förslag på hur vi ska arbeta framåt, bjudit på oss själva , ätit och druckit gott och framför allt skrattat.

Tack för dom här dagarna underbara människor!

Jag är redan laddad för en ny jobbvecka på måndag.

Lunch 





Börjar redan bli suddigt


Jessica :-)

Middag





och här kommer de obligatoriska "hålla kameran framför oss"- korten


och ungefär här ballar jag ihop med Åsa/ Åke/ Kerstin ur  :-P



Tänk vad man kan göra med en biljardkö

ja så att..

nu blir re suddigt :-)

bildbevis att jag satte en,, :-)

 och vid 02 gav de sista upp ( där jag var en av dom)


Idag avslutade vi teambuildingen hemma hos mig med sallad tipspromenad inne och lite workshop.
Det var ett trött gäng som åkte hem på em :-)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar