onsdag 30 maj 2012

Ingen rast ingen ro

Onsdag och veckans tre första dagar som varit fullspäckade är avklarade.
I morrn väntar en mer human torsdag där kvällen inte är fylld av måsten. Skönt! 

Idag skjutsade pappa hem Jack från träning så jag och Clara hann handla och steka pannkakor.



Morgonpigg Blondie

Soppa och pannkakor till middag




Blomman från Julia och Jack har slagit ut idag. Vackert.. :-)

Jullan ställde upp som barnvakt så det blev en timmes promenad i kvällssolen 20-21 medans tjejerna kollade TV. När jag kom hem sov en av tre.



Nu tror jag att jag rett upp närmsta veckornas logistik. 
Kontrollfreaket ( dvs jag ) fick möblera om rejält då pappa nr 1 bestämt sig för att spontan-åka utomlands igen, och som vanligt med härlig framförhållning :-) ( för övrigt delvis samtidigt som pappa nr 2 är utomlands. Tjohoo ) 
Jag har mer än gärna barnen men det är ändå ett pussel med skjutsningar , möten, fotboll och allt som måste ordnas men nu fick vi ihop det riktigt bra ändå.

Det  mesta löser sig :-)

Jaha- bara nedförsbacke kvar nu. veckan går så snabbt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar