fredag 24 februari 2012

Nu är även nr 3

sjuk i den härliga influensan. Tur att jag varje år vaccinerar mig mot den på jobbet.
En bra investering visar det sig varje Februari. :-)
På mitt jobb bjuder vi på den så det är gratis till och med.

Clara är fortfarande hos mormor men kommer hem ikväll och då får det bli soffläge för den lilla blonda febriga ungen.

Julia och Jack mår iaf bra nu och Jack har spenderat hela dagen i Vasahallen och spelat skolfotboll.
Johnny hjälpte mig ta det så jag kunde jobba då det är väldigt mycket på jobbet fortfarande och det inte var lämpligt att ta ledigt idag.

Många och långa telefonmöten idag

Lätt uttråkad av att sitta still..
Snart ska jag åka hem och göra tacos åt dom 3 små och njuta av att va ledig.

Trevlig helg!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar