onsdag 22 februari 2012

Lill-Lördag

Nu börjar det reda upp sig här hemma.
Jack mår äntligen mycket bättre och även Julia är på bättringsvägen även om hon är rosslig och hostar.
Kvinnan som kan övertala vem som helst ( dvs jag ) fixade hostmedicin åt blivande 14- åringen utan att besöka vårdcentralen så i natt hoppas jag hon får sova :-)

Idag var det en riktigt tuff dag på jobbet men redan ikväll har det levererats roliga nyheter så i morrn kommer garanterat bli en mycket bättre jobbdag.

Mormorn kom ikväll och hämtade Jack och Clara för lite sportlov på landet.
Jag passade på att köra 1 h på löpbandet på gymmet och köpte sen med mig kinamat hem till mig och Jullan.
Nu har jag fastnat i soffan men borde verkligen släpa mig upp till övervåningen och badkaret... snart...

Jullan vägrar kort ( otippat) så det får istället bli en bild vi tog på huvudkortoret förra veckan till vår nya hemsida som snart ska bli klar på jobbet.

3 kommentarer:

  1. Snygg bild, skönt att ni mår bättre och tack för fin kommentar! :)

    SvaraRadera
  2. Fin bild, du ser snygg pigg å alert ut!

    //ANNA

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack båda. Jag själv tycker väl kanske att jag mest ser vinterblek ut :-)

      Radera