lördag 18 februari 2012

Lite mer Lördag..

Efter en lugn start på dagen fick jag med mig Tanya till Ikea för inhandling av ny hylla, vardagsrumsbord, kökslampa och lite krafs till nedervåningen so pimpas för fullt efter renoveringen.
Hon va fan inte lättövertalad men till slut så..

Givetvis ska hon bete sig som en karl så det suckades och stönades men efter att ha gått med på mat på Ikea så blev hon lite gladare, bitterfittan :-)

"Tanken" tog siktet på sängavdelningen så hon kunde vila lite innan vi gick vidare

Ruggigast på Ikea.. 
Snyggot mitt i maten
Jag försökte få med kvinnan till h&m också men där gick gränsen så det va bara att åka hemåt :-)
Ett sista försök från min sida var att kvinnan skulle sätta upp min nya kökslampa men den gick hon inte på utan gasade iväg med bilen innan jag hann föreslå nåt mer hon kunde hjälpa mig med .

Tur min fina fruga är på väg hem från Thailand så det blir ordning på´t igen.



Efter Ikea var jag och tände ljus hos Niklas och sen blev det handling i ekholmen.
Nu är kyl och frys påfyllt.

Ikväll blir det jag, soffan, godisskålen och mello :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar